Skip to Content

Недоліки та пропозиції по конкурсу 2010

14 сообщений / 0 new
Останнє повідомлення
Аватар користувача Леонід Марушевський
Не в мережі
Зареєстрований: 2010-12-16
Бали: 1012
Недоліки та пропозиції по конкурсу 2010

Тимофей Валентинович, в конце профессиональной дискуссии сказал, что мы молодые должны быть радикальными в оценках всего. Приглашаю по обсуждать недостатки конкурса и, конечно предложения по дальнейшему развитию конкурса. 

Аватар користувача Леонід Марушевський
Не в мережі
Зареєстрований: 2010-12-16
Бали: 1012

Хочу поднять несколько проблемных вопросов, связанных с конкурсом. Я думаю ответы на них будут интересны всем. Надеюсь со временем на сайте появятся сотрудники ГУДС и смогут разъяснить эти вопросы.

И так по порядку с конца:

1. Конкурс 2010 закончился, победители определены. Согласно ПКМУ 1152 определены победители (1 место) и лауреаты (2,3,4 места). Именно победители и лауреаты имеют некоторые бонусы в виде поступления в Академию управления при Президенте и внеконкурсного включения в кадровый резерв на должности 1-3 категории. Теперь вопрос, каким нормативным документом закреплены результаты конкурса? Возможно такие документы только на выходе?

2. Отображается ли как-то в трудовой книжке или личном деле участие в конкурсе, кроме как повышение квалификации?Неужели победа в столь престижном конкурсе никак не закрепиться в трудовой книжке? Пока нашел только разъяснение о заполнении личного дела в части повышения квалификации.

3. Организационный вопрос. Считаю необходимым на 2 и 3 турах конкурса, кроме сертификата повышения квалификации, выдавать еще и грамоты победителям (особенно 2 тур).

Далі буде 

Аватар користувача Леснікова Людмила Олександрівна
Не в мережі
Зареєстрований: 2011-01-19
Бали: 698

К сожалению, никаких записей о победе в 1 или 2 или 3 турах не сделано. Я поддерживаю, Ваше предложение, что победителям должны бы выдаваться документы, удостоверяющие победу в том или ином туре. Мне вручена почетная грамота Главного управления государственной службы после 1 тура с указанием за отличную службу, но не  о конкурсе. Она является почетной наградой и даже дает некоторое право на продление государственной службы. В Положении об этой почетной грамоте написано, что к ней прилагаются часы. Но, увы.....

Леснікова Людмила Олександрівна

Аватар користувача Леснікова Людмила Олександрівна
Не в мережі
Зареєстрований: 2011-01-19
Бали: 698

Во втором туре в 2010 г. в номинации "Лучший руководитель" территориальных органов выставление баллов за публичное выступление было несколько непрозрачным и о них мы узнали уже после награждения. Это наводит на некоторые размышления.

Леснікова Людмила Олександрівна

Аватар користувача Дейниченко Володимир
Не в мережі
Зареєстрований: 2011-02-15
Бали: 4031
Дуже добре, що створено сайт, є місце для спілкування, пропозицій, плідних дискусій. Дякую ініціаторам та організаторам, тим, хто почав наповнювати сайт матеріалами, думками, фото... Особлива подяка - Леоніду Марушевському, який при підтримці Головдержслужби реально започаткував цю справу. Хай Бог помогає!!! Щодо недоліків, то вважаю. що для третього року існування - конкурс в 2010 р. було проведено на високому рівні. Звичайно, можно і треба удосконалювати порядок його організації (проведення), заходів, ідеологію та практику конкурсних завдань, оцінку їх виконання, публічність та зрозумілість такої оцінки. Згоден з підвищенням значимості результатів для переможців - внесення в трудові книжки перемог на всіх етапах. Бажано видавати дипломи лауреатів всім учасникам 3 туру, адже це так надихає та підвищує відповідальність конкурсанта. Бажано впровадити запрошення переможців для участі в роботі різних колегіальних органів. Але при цьому треба їх і "озадачувати" - просити надати пропозиції про покращення роботи на певних ділянках, напрямах роботи, розробляти чи коментувати, аналізувати проекти якихось методичних матеріалів тощо. Щодо конкурсу, то, бажано на етапі ділової гри давати можливість конкурсантам проявляти лідерські якості в загальних дискусіях, розгляді поставлених завдань, вирішенні проблемних ситуацій. Треба, щоб сама спільнота конкурсантів мала змогу оцінити своїх колег в процесі ділового спілкування. А досвід такий є, наприклад, в Національній академії державного управління, куди я поступив теж в 2010 р. Там викладачі вміють створити творчу атмосферу на таких дискусіях- ділових іграх. А самим кращим буде, коли вдастся впровадити таємне голосування серед учасників конкурсу щодо переможців, і це був би окремий приз типу "глядацьких симпатій". Для цього потрібне загальне спілкування та прості анкети, в яких кожен мав би право відмітити, наприклад, лише 3 прізвища, та вказати підстави для свого вибору для кожного (наприклад, ініціативність, гумор, діловитість, кругозір, емоційність, зовнішня привабливість, ерудованість тощо). В результаті за кількістю "голосів-плюсів" буде визначено троє кращих, та ще й з вказівкою за що саме. А перший- хто набрав найбільше голосів. Це було б і цікаво, і демократично, і давало б інформацію для роздумів членам жюрі, висновок якого передував би оголошенню про переможця від спільноти конкурсантів. Прошу вибачення за стиль - пишу, як говориться, на ходу, як в інтернетівських форумах, будуть кращі думки - викладу пізніше. З повагою, Володимир Дейниченко.

Думаю, всім все зрозуміло?... Моє шанування.  В. Дейниченко

Аватар користувача Вікторія Волошина
Не в мережі
Зареєстрований: 2011-02-16
Бали: 6

На мій погляд, у конкурсі неможливо продемонструвати свої професійні вміння - здатність приймати управлінські рішення, проявляти ініціативу, демонструвати масштабне мислення, організаторські здібності, дипломатичність тощо. Саме таким критеріям має відповідати кращий державний службовець. Скоріше, конкурс - це своєрідний іспит на знання законодавчої бази, володіння діловою українською мовою та комп’ютерними технологіями. Все це дуже важливо, але не тільки зазначені критерії визначають кращого. Думаю, що тут необхідно враховувати професійні досягненя учасників (участь в масштабних проектах, розв’язання складних завдань та ін.). А щодо нагородження грамотою, просування по службі - думаю, що найкращих керівництво нагороджує і заохочує і без участі у конкурсі.

 

Аватар користувача Леонід Марушевський
Не в мережі
Зареєстрований: 2010-12-16
Бали: 1012

Вікторія, дуже радий бачити нові обличча на сайті. 

А які види завдань Ви пропонуєте у зв'язку із Вашою критикою? Я згоден, з Вами, що більшість завдань були спрямонані на вміння конкурсантів робити доповіді, наукові розробки. Як на мене, то ділова гра повинна була оцінити особистісні та лідерські якості, здатність вирішувати якісь питання. Але недоліки цього випробування ми вже обговорювали в іншій темі. Тут є ще над чим працювати.

Ви кажете, що треба брати до уваги досягнення. Але ж на кожного з конкурсантів ще на 1 етапі робилося подання із переліком професійних досягнень. Можливо використовувати ці подання і на 2-3 етапах. Крім того в 3 етапі була презентація, де кожен мав змогу презентувати свої досягнення.

А масштабність мислення необхідно було демонструвати у кожному завданні.

Аватар користувача Марта Подольчак
Не в мережі
Зареєстрований: 2010-12-24
Бали: 512

Усім привіт! Погоджуюся з Леонідом стосовно того, що свої професійні знання та навички необхідно перенести з свого робочого місця на Конкурс. Якщо державний службовець "бере участь у масштабних проектах, розв'язує складні завдання", то він зможе належним чином проявити себе і на всіх етапах конкурсу, у різних завданнях (написання роботи, виступ, співбесіда, ділова гра тощо). А питання "знання законодавчої бази, володіння діловою українською мовою та комп’ютерними технологіями" взагалі не повинне викликати дискусій. Кращий державний службовець безумовно повинен володіти державною мовою, знати законодавство (яке стосується як його безпосередньої роботи, так і в цілому державної служби та державного управління), мати навики роботи з ПК тощо. Державний службовець в значній мірі  є також особою публічною, тому важливим є можливість оцінити, зокрема під час публічного виступу та презентації, його культуру поведінки, тактовність, ввічливість, вміння висловлюватись, почуття толерантності та інші чесноти.

Стосовно нагородження, погоджуюсь з тим, що варто відзначати переможців грамотами з відповідними записами у трудових книжках.

Аватар користувача Вікторія Волошина
Не в мережі
Зареєстрований: 2011-02-16
Бали: 6

Марто, от і Ви прийшли до висновку, що знання мови, володіння комп’ютерними технологіями - це необхідна умова проходження державної служби ("по умолчанию"). Тож навіщо ще раз випробувати учасників конкурсу на теоретичні знання? Так, подання на учасників конкурсу містять його професійні досягнення (до речі, такі досягнення можна знайти в роботі кожного службовця). Але ці досягнення так і залишаються лише в поданні. Леонід, Ви пишете, що завдання конкурсу "були спрямовані на вміння конкурсантів робити доповіді, наукові розробки". Переконана, що робити доповіді - це теж необхідна умова проходження служби. Державне управління - це значно ширше поняття.  Тут необхідно враховувати особистий внесок конкурсанта в загальну справу - втілення державної політики, покращення життя людей, вміння передбачати наслідки прийнятих рішень тощо.

Пробачте, але ви мене не переконали зовсім.

Щдо запису про участь/перемогу в конкурсі: такий запис вноситься в особову справу.

 

Аватар користувача Тетяна Сурніна
Не в мережі
Зареєстрований: 2011-01-20
Бали: 9

Вітаю всіх членів спільноти. Хочу приєднатися до дискусії і сказати, що в мою особову справу було внесено запис про підвищення кваліфікації в рамках Конкурсу та підшито листи територіального управління Головдержслужби України про участь та пермогу в І та ІІ турах Конкурсу. Стосовно ж участі та зайнятого 4 місця у ІІІ турі, хотілося б звернути увагу на те, що ця інформація залишилася тільки в моїй пам'яті та учасників урочистої церемонії нагородження, адже Пам'ятний лист учасника Всеукраїнського Конкурсу, яким я була нагороджена, не є підтвердженням зайнятого 4 місця, і, відповідно, не може бути занесена до особової справи.

А ще хочу підняти тему написання творчих робіт та та їх подальшого захисту у ІІІ турі. Адже відомо, що третина конкурсантів користувалися матеріалами та презентаціями, які були підготовлені для них спеціалістами ценрів підвищення кваліфікації чи територіальних управлінь Головдержслужби. І як в цій ситуації можливо об'єктивно оцінювати саме особистий внесок конкурсанта для мене, наприклад, не зрозуміло. 

Щодо пропозицій для подальшого розвитку конкурсу, пропоную Організаційному комітету наступне:

1. Розгялнути можливість зарахування переможцям І та ІІ етапів Конкурсу та тим, хто набрав велику кількість балів, як проходження державної атестації.

2. Розписати детальніше вимоги до третього завдання ІІІ туру: презентації діяльності державних службовців. Адже практика показала, що учасники презентували ії по різному, а деякі зосереджували увагу на створенні відео про область, особисті захоплення, а не про діяльність. 

 

Аватар користувача Дейниченко Володимир
Не в мережі
Зареєстрований: 2011-02-15
Бали: 4031

Дякую шановним колегам за ділові пропозиції щодо удосконалення  проведення та підвищеня результативності конкурсу! За декілька днів поки що декілька чоловік надали досить серйозні та суттєві пропозиції! Це реальна допомога для ініціаторів і організаторів конкурсу. Наші роздуми - не критиканство, а прояв подяки за таку добру справу, яка започаткована, та бажання, щоб вона далі проростала! В той же час, хочу зауважити, що все ж не треба переборщувати з всілякими благами для переможців конкурсу на 2 та 3 етапах. Адже тоді виникне зацікавленість одержати перемогу будь-якими засобами, бо на кону буде  багато матеріальних здобутків. А моральне задоволення - воно якраз потрібне і достатнє держслужбовцям, які від душі примають участь у конкурсі, для яких сама участь - є вже досягненням, маленьким подвигом, насолодою від спілкування....

Думаю, всім все зрозуміло?... Моє шанування.  В. Дейниченко

Аватар користувача Маріанна Гниденко
Не в мережі
Зареєстрований: 2010-12-24
Бали: 1257

Я вважаю, чимало конкурсантів зіткнулися з певними проблемами на шляху участі в Конкурсі, вирішення яких, відіграло б позитивну роль на розвиток та вдосконалення Конкурсу. 

Проблемою, на мою суб’єктивну думку, є випадки, коли не всім державним службовцям або взагалі нікому з підлеглих не доводиться до відома можливість участі в Конкурсі. В деяких державних органах при визначенні кандидатів-учасників Конкурсу, керівництво доводить до відома лише окремих осіб. Чимало державних службовців навіть не знають про таку можливість, та про цей Конкурс, взагалі. 

З одного боку, справедливою є пропозиція участі в Конкурсі державному службовцю, який заслужив її своє працею. Але, з іншого боку, доведення інформації до кожного службовця дозволило б багато кому самостійно виявити бажання своєї участі. Адже людина, яка прагне та щиро хоче внести свій вклад та добре проявити себе на Конкурсі, зробить все та знайде можливості та джерела для навчання та підготовки. Звичайно ж, постає логічна відповідь, кожен має право використати цю можливість, але не кожен прагне цього. Проте, відомо, що є чимало достойних службовців, які взагалі не знають про дану можливість та не отримують відповідного сприяння щодо участі. 

Відомий вже випадок, коли у 2010 році Міністерство вбачало необхідність підвищення кваліфікації в рамках участі в І турі Конкурсу усіма державними службовцями у своїй структурі. 

Вважаю, недоліком є нерівні умови для конкурсантів та бажаючих взяти участь в Конкурсі, коли одних відряджають з формальних підстав, інші, маючи на Конкурсі (і не лише тут) дуже високу мету, для досягнення якої прикладають чимало своїх зусиль, для яких умови взагалі не створюються, відповідно мають зовсім різне відношення і сприйняття Конкурсу. 

Багатьох службовців відсутність фінансування не переконає, які згідні самостійно забезпечити свою участь у Конкурсі, незалежно від понесених витрат. 

Вважаю, важливою участь у І етапі Конкурсі більшої кількості державних службовців, тому інформацію потрібно поширювати та доводити до відома усіх службовців. Тут йде мова не просто про участь в Конкурсі, а можливість отримання усіх необхідних переваг, які з цим пов’язані, а саме: можливість такого потрібного навчання та вдосконалення своїх знань, підвищення свого професіоналізму. Оскільки, участь в цьому Конкурсі – це дуже хороша можливість не лише перевірити свої знання, але, саме розширити їх. 

На мою думку, керівництво відповідальне за вжиття заходів щодо сприяння спеціалістам органу в участі в Конкурсі. Участь у І турі не вимагає відряджень. Але, тут, завдяки підготовці та навчанню таким елементарним речам, як працювати за комп’ютером, володіння нормативними документами, складання ділового документа – дуже позитивно впливає на розширення знань для кожного спеціаліста. Оскільки, це не просто Конкурс – це форма самоосвіти. Тому, існує необхідність та важливість створення керівництвом та кадровими службами умов для навчання державними службовцям.

Таким чином я висловила свою думку. 

Аватар користувача Леснікова Людмила Олександрівна
Не в мережі
Зареєстрований: 2011-01-19
Бали: 698

В конкурсе хотела участвовать как только о нем узнала, но, к сожалению, не могла. Условиями конкурса оговорено, что могут принимать участие руководители, имеющие стаж работы в должности не менее 2-х лет. Считаю такое ограничение некорректным. Я сама дважды обращалась с просьбой об участии в 2009 и 2010 году. В 2010 году меня допустили, несмотря на то, что у меня не было двух лет. Если у госслужащего есть желание и он верит в свои силы, то в исключительных случаях, можно разрешать ему участвовать. 

Леснікова Людмила Олександрівна

Аватар користувача Ірина Савченко
Не в мережі
Зареєстрований: 2011-02-19
Бали: 26

Доброго усім дня! Хотіла б акцентувати увагу на організаційному моменті конкурсу, а саме: дотриманні регламенту при виступі. Вийшло, що деякі мали можливість викласти інформацію за 10-15 хв., деякі  мали лише 5-6 хв., хоча вимогами Конкурсу було чітко оговорено-не більше 7 хв.



Отдых с детьми на море, Крым, Севастополь, Любимовка.